COLECCIONES
BIBLIOTECA UCT
PREGUNTAS FRECUENTES
CONTACTO
Log In
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Repositorio Digital Académico
Conocimiento para el desarrollo
Buscar
Búsqueda avanzada
Sobre el Repositorio
¿Qué es el Repositorio Digital?
Condiciones de uso
Servicios
Autoarchivo de documentos
Suscripción a nuevos ingresos
Capacitación y ayudas
Derecho de autor
Políticas de Derechos de Autor
Políticas Editoriales de Revistas
Capacitación y ayudas
Home
Educación
Pedagogía
Browse by Subject
Pedagogía
Permanent URI for this collection
https://repositoriodigital.uct.cl/handle/10925/5
Browse
Recent Submissions
By Issue Date
By Author
By Title
By Subject
Recent Submissions
By Issue Date
By Author
By Title
By Subject
Browsing Pedagogía by Subject "Active teaching/learning strategies"
Browse
All browse results
Now showing
1 - 1 of 1
Results Per Page
1
5
10
20
40
60
80
100
Sort Options
Ascending
Descending
Loading...
Analyzing a faculty learning community strategy based on a process-genre approach supported by videos to develop the writing competence of English teaching students
URI Persistente:
https://repositoriodigital.uct.cl/handle/10925/5062
Autor(es):
Rojas Caro, Viviana
-
Moya Figueroa, Beatriz
-
Tagle Ochoa, Tania
-
Campos Espinoza, Mónica
-
Ubilla Rosales, Lucía
-
Schuster Muñoz, Cecilia
Show more
Fecha de Publicación:
2021
Palabras Claves:
Initial teacher education
-
Process-genre approach
-
Improving classroom teaching
-
Active teaching/learning strategies
-
Mejora de la enseñanza
-
Estrategias activas de enseñanza
-
Enfoque de género proceso
-
Formación inicial docente
-
Aprendizaje
-
Aula